vrijdag 6 september 2013

Review: Nail Drying Spray

Hi,

Alle dames die hun nagels wel eens lakken hebben het probleem, dat de nagellak zo langzaam droogt. Ik heb dat probleem ook. Als ik mijn nagels lak komen ze er leuk uit te zien, met een streepje hier en een stipje daar. Maar dan moet het nog drogen... 9 van de 10 keer moet ik mijn nagellak er weer helemaal afhalen omdat ik ergens tegenaan stoot als mijn nagels moeten drogen. Of ik moet snel weg en wil nog even een simpel kleurtje op mijn tenen en handen doen en dan droogt het te langzaam. Het gevolg? Ik ben te laat. 





Laatst liep ik door de Big Bazar, echt zo'n goedkope winkel waar ze best leuke dingen hebben. Daar kwam ik Nail Drying Spray tegen van pretty perfect. Volgens de beschrijving op de achterkant moet je de spray erop sprayen en duurt het zo'n 60 seconden voor je nagellak bijna zo droog is dat je het kan aanraken. Dat moest ik meenemen! Als ik het me goed herinner kost het rond de €2,50.







Toen ging ik het proberen. Ik lakte mijn nagels in een mooie kleur blauw, ik heb 2 laagjes opgebracht, en sprayde de spray erop. Ik wachtte zo'n 60 seconden en ging toen voorzichtig voelen. Ik kan de spray heel zachtjes aanraken en als ik de nagellak tegen mij lip hou komen er geen afdrukken in de nagellak. Het werkt dus! Ik ben tevreden over dit product, het ruikt nog best lekker ook!





Lots of Love, Roxane

Geen opmerkingen:

Een reactie posten